اثربخشی درمان راه‌حل محور بر کیفیت زندگی در مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان
اثربخشی درمان راه‌حل محور بر کیفیت زندگی در مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان

پروین میرشکاریان بابکی؛ زهرا ذاکرخاتونی؛ حانیه بیابانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 مهر 1402

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی اثربخشی درمان راه‌حل محور بر کیفیت زندگی در مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان بود. روش پژوهش نیمه‌آزمایشی از نوع پیش‌آزمون-پس‌آزمون با گروه کنترل بود. جامعه‌ی پژوهش شامل تمامی ...  بیشتر
بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ راهبردهای تنظیم هیجان و پرسشنامه تحمل پریشانی در دانش‌آموزان متوسطه
بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ راهبردهای تنظیم هیجان و پرسشنامه تحمل پریشانی در دانش‌آموزان متوسطه

فاطمه کیانفر؛ فهیمه باهنر؛ محیا صنیعی منش

دوره 6، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 33-53

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ راهبردهای تنظیم هیجان و پرسشنامه‌ تحمل پریشانی در دانش‌آموزان بود. روش پژوهش توصیفی بود و جامعه آماری پژوهش حاضر را همه دانش‌آموزان دوره متوسطه ...  بیشتر
اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان به صورت آنلاین بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه در دوره کرونا ویروس
اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان به صورت آنلاین بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه در دوره کرونا ویروس

مریم شیرالی؛ اسما شیرالی

دوره 5، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 45-57

چکیده
  چکیدهاین پژوهش با هدف بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان به صورت آنلاین بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه در دوره کرونا ویروس اجرا شد. پژوهش حاضر شبه آزمایشی از نوع پیش آزمون- پس آزمون ...  بیشتر