بررسی اثربخشی راهبردهای مبتنی بر فراشناخت بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پسر پایه نهم دارای اختلال یادگیری املا
بررسی اثربخشی راهبردهای مبتنی بر فراشناخت بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پسر پایه نهم دارای اختلال یادگیری املا

مراد رستمی؛ سحر موسویان؛ رضا سعیدی ابواسحقی؛ سمیه شاهانی

دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1398، ، صفحه 55-69

چکیده
  اختلال یادگیری، زمینه‌ساز بروز مشکلات ثانویه در دانش‌آموزان مبتلاست که می‌تواند تا آخر عم با فرد همراه بوده و مانع از رشد و ترقی توانمندی‌های بالقوه هر فرد باشد. در این راستا هدف پژوهش حاضر بررسی اثر ...  بیشتر