آ

  • آسیب‌های تحصیلی رابطه فرسودگی تحصیلی با آسیب‌های تحصیلی، عملکرد تحصیلی و هوش [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 119-139]

  • آموزش شناختی رفتاری اثربخشی فنون درمان شناختی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی و عزت‌نفس در دانش‌آموزان 11 تا 12 ساله شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-26]

ا

  • الگوی حل مسئله بررسی الگوی تدریس حل مسئله در ارتباط با تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-102]

  • انتقادی بررسی الگوی تدریس حل مسئله در ارتباط با تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-102]

ب

  • بازی درمانی اثربخشی بازی درمانی بر مدل شناختی رفتاری بر مشکلات رفتاری و مهارت های اجتماعی کودکان دبستانی پرخاشگر [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 35-67]

  • باور به دنیای عادلانه پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس باور به دنیای عادلانه و ویژگی‌های شخصیتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رودهن [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

  • باورهای فراشناختی رابطه بین ویژگی های شخصیت و باورهای فراشناختی در نوجوانان: نقش تفاوت های جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]

  • بهزیستی روانشناختی تدوین مدل بهزیستی روانشناختی با توجه به ذهن آگاهی و احساس مسئولیت در دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]

پ

  • پرخاشگری نقش راهبردهای نظم جویی شناختی هیجانی در پیش بینی پرخاشگری کودکان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 69-88]

  • پرخاشگری بررسی اثر بخشی قصه های آرام بخش بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 103-116]

  • پرخاشگری اثربخشی بازی درمانی بر مدل شناختی رفتاری بر مشکلات رفتاری و مهارت های اجتماعی کودکان دبستانی پرخاشگر [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 35-67]

ت

  • ترس از ارزیابی منفی اثربخشی فنون درمان شناختی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی و عزت‌نفس در دانش‌آموزان 11 تا 12 ساله شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-26]

  • تعارضات زناشویی تبیین چگونگی عود عفونت های زنان به دلیل تعارضات زناشویی براساس مفاهیم رویکرد سیستمی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-33]

  • تفاوت های جنسیتی رابطه بین ویژگی های شخصیت و باورهای فراشناختی در نوجوانان: نقش تفاوت های جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]

  • تفکر انتقادی بررسی الگوی تدریس حل مسئله در ارتباط با تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-102]

ح

  • حل مسئله بررسی الگوی تدریس حل مسئله در ارتباط با تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-102]

خ

  • خشونت مقایسه انواع خشونت علیه زنان شهری و روستایی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 69-82]

  • خشونت جنسی مقایسه انواع خشونت علیه زنان شهری و روستایی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 69-82]

  • خشونت روانی مقایسه انواع خشونت علیه زنان شهری و روستایی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 69-82]

  • خشونت فیزیکی مقایسه انواع خشونت علیه زنان شهری و روستایی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 69-82]

د

  • دانش آموز تدوین مدل بهزیستی روانشناختی با توجه به ذهن آگاهی و احساس مسئولیت در دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]

  • دانش آموزان بررسی الگوی تدریس حل مسئله در ارتباط با تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 89-102]

  • دانش‌آموزان پایه هفتم اثربخشی فنون درمان شناختی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی و عزت‌نفس در دانش‌آموزان 11 تا 12 ساله شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-26]

  • دانش آموزان پسر متوسطه نقش راهبردهای نظم جویی شناختی هیجانی در پیش بینی پرخاشگری کودکان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 69-88]

ذ

  • ذهن آگاهی تدوین مدل بهزیستی روانشناختی با توجه به ذهن آگاهی و احساس مسئولیت در دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]

ر

  • رضایت از زندگی پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس باور به دنیای عادلانه و ویژگی‌های شخصیتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رودهن [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

  • رویکرد سیستمی تبیین چگونگی عود عفونت های زنان به دلیل تعارضات زناشویی براساس مفاهیم رویکرد سیستمی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-33]

ع

  • عزت‌نفس اثربخشی فنون درمان شناختی رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی و عزت‌نفس در دانش‌آموزان 11 تا 12 ساله شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-26]

  • عفونت های زنانه تبیین چگونگی عود عفونت های زنان به دلیل تعارضات زناشویی براساس مفاهیم رویکرد سیستمی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-33]

  • عملکرد تحصیلی رابطه فرسودگی تحصیلی با آسیب‌های تحصیلی، عملکرد تحصیلی و هوش [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 119-139]

ف

  • فرسودگی تحصیلی رابطه فرسودگی تحصیلی با آسیب‌های تحصیلی، عملکرد تحصیلی و هوش [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 119-139]

ق

  • قصه درمانی بررسی اثر بخشی قصه های آرام بخش بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 103-116]

ک

  • کارکردهای اجرایی‌‌‌‌ مقایسه ‌مهارت‌های زندگی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای والدین مصرف کننده و غیر مصرف کننده مواد اعتیادآور [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 51-68]

  • کودکان 6 تا 7 ساله بررسی اثر بخشی قصه های آرام بخش بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 103-116]

م

  • مسئولیت پذیری تدوین مدل بهزیستی روانشناختی با توجه به ذهن آگاهی و احساس مسئولیت در دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 101-118]

  • مشکلات رفتاری اثربخشی بازی درمانی بر مدل شناختی رفتاری بر مشکلات رفتاری و مهارت های اجتماعی کودکان دبستانی پرخاشگر [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 35-67]

  • مهارت های اجتماعی اثربخشی بازی درمانی بر مدل شناختی رفتاری بر مشکلات رفتاری و مهارت های اجتماعی کودکان دبستانی پرخاشگر [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 35-67]

  • مهارت‌های زندگی‌‌‌‌ مقایسه ‌مهارت‌های زندگی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای والدین مصرف کننده و غیر مصرف کننده مواد اعتیادآور [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 51-68]

ن

  • نظم‌جویی شناختی هیجانی نقش راهبردهای نظم جویی شناختی هیجانی در پیش بینی پرخاشگری کودکان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 69-88]

  • نوجوانان رابطه بین ویژگی های شخصیت و باورهای فراشناختی در نوجوانان: نقش تفاوت های جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]

و

  • والدین غیر مصرف کننده مقایسه ‌مهارت‌های زندگی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای والدین مصرف کننده و غیر مصرف کننده مواد اعتیادآور [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 51-68]

  • والدین مصرف کننده‌‌‌‌ مقایسه ‌مهارت‌های زندگی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای والدین مصرف کننده و غیر مصرف کننده مواد اعتیادآور [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 51-68]

  • ویژگی های شخصیت رابطه بین ویژگی های شخصیت و باورهای فراشناختی در نوجوانان: نقش تفاوت های جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 83-99]

  • ویژگی های شخصیتی پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس باور به دنیای عادلانه و ویژگی‌های شخصیتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رودهن [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

ه

  • هوش رابطه فرسودگی تحصیلی با آسیب‌های تحصیلی، عملکرد تحصیلی و هوش [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 119-139]